دیگه واقعا هنگ کردم.از این همه تلاشی که به نتیجه نمیرسه:(((
الان چند هفته هست که امتحانای میان ترم داریم.نه تفریحی کردم نه بازیگوشی کردم.این همه به خودم سختی دادم تا درسامو بخونم و خوندم ولی بازم رفتم سر جلسه امتحان و مغزم قفل کرد و هیچی نتونستم بنویسم.دوتا از درسای خیلی مهم رو که باید حتما این ترم پاس کنم خراب کردم.سوالا به نظرم آسون بود ولی من هرچقدر تمرکز کردم نتونستم بنویسم.وقتی میرم سر جلسه مثل کسی هستم که انگار هیچی نخونده:(((دیگه از خودم و وقتی که برای درس خوندن گذاشتم خجالت میکشم.آخه چرا اینطور میشه؟!؟!؟
- - - Updated - - -
تلاش و توکل هم کردم و نشد.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)