این که میگی"من نمیتونم عاشق کس دیگه ای باشم"به نظرم داری خطا میری دوباره "تنویر"ایجادمیشه این مضمون یکی ازآیات زبور هست(اگه اشتباه نکنم) مهم تغییروتحول وپاک دوستی وتجربه ای هست که عشق یا اونچه مافکرمیکنیم عشق بوده؛ایجادمیکنه.بعدش دوباره میشه کسی رو دوس داشت منتها باچشمان باز.






علاقه مندی ها (Bookmarks)