مباركه! مي بينم تشكر BABY و سارابانو، اين دو رزمجوي ديرينه دركنار همه!
ولي جالبيش اينه كه اسماشون هم انگار به هم پشت كردن!
(از جپ به راست)BABY،سارابانو(از راست به چپ)..........خدايي هيچكدومتون به نكته اش پي نبرديدهاا! آفرين به سرافراز گل و گلاب!
آقا من تست دادم! پاك پاكم! مي تونيد بهم دختر بديد(غلامتون شاه دوماد!)![]()








امان از دست این مواد جدید




من همه كارام رو برنامه است.
خودت خواستي با اينجا آشنا بشي.
جلو کامپیوتر موقع درس خوندن کلاً شکلات دستم بود. خب ضرر می زد هم به خودم همه به جیبم

علاقه مندی ها (Bookmarks)