به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 72

Threaded View

  1. #40
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به نام حضرت دوست





    سلام ،،،
    سلامی به وسعت دریا و به زیبایی آسمان ،
    سلامی به بوی خوش نسیم یک صبح بارانی ،،،
    سلامی به زیبایی گل سرخی که بر روی چادر سفید زمین ، هر چشمی را شیفته خود میکند .
    و سلام و سلام به کبوتران دلواپس پرواز .





    به قول Mvaz نَم نَم امسال هم داره تموم میشه ،،، و به قول غلام ، انصافی در روزها و هفته های آخر سال 1400 هستیم :)
    سالی که به قولی ، آخرین سال قرنمون به حساب می یاد و سال 1401 آغار قرن جدید .
    چشم بزنیم عمرمون رفته – من پدربزرگم خدابیامرز تولدش اواخر قرن قبل بود – خب اونها رفتن - بچه هاشون بزرگ شدن و نوه هاشون که ما باشیم هستیم ،،،
    طبیعتا ما هم مثل اجدادمون میریم و اگه قسمتمون باشه نسل های بعدمون هم میان و به همین روال زندگی ادامه داره .
    مثلا فکر کنید 100 سال بعد نوه من - ام و زد و غلام و مدیرهمدردی و... در تالار دارن مطلب میذارن و هی میگن پدربزرگمون گفت – اینو گفت و اینو نگفت :)
    و همچین روزی نوادگان ما در اون موقع بگن : آماده بشیم برای سال 1501 :)




    سال ها و قرن ها می گذره و شاید هنوز به عید واقعی خودمون نرسیدیم .
    یکی از عیدها اینکه تصمیم بگیریم در اون روز و برای همیشه متحول بشیم و به سمت خدا بریم - اونجا تکیه گاه امن و محفل آزادگان و عاشقان حقیقی ست .
    به قول حافظ :
    در خرابات مغان نور خدا می بینم *** این عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم
    به قول سعدی : من از آن روز که در بند توام آزادم *** پادشاهم که به دست تو اسیر افتادم
    به قول مولانا : اندر دل من، درون و بیرون همه اوست *** اندر تن من، جان ُ رگ ُ خون ، همه اوست .
    دیگری هم عیدی هست که ظهور و خروج امام زمان عج باشه - در دعای ندبه می خوانیم که :
    کجایند آن دُردانگان که راه هدایتند یکی پس از دیگر
    کجاست آنکه پیوند میان زمین و آسمان هست .

    چقدر خوب اگه بتونیم در این مسیر باشیم - چون در مسیر عشق هر قدم که بریم رسیدیم .
    برخی ها عمرشون نبوده و در دنیا نیستن ولی امامشون را درک کردن - خوش به سعادتشون .
    و خوش به سعادت مردمان اون موقع که ظهور عمومی و جهانی را درک کنن - کاش اون موقع ها را همه درک کنیم .
    دنیای امروز ما امکان داره هر روز اتفاقاتی بیافته و حوادث جدیدی را درک کنیم .
    وقتی در کلبه ی زندگیمون در پناه خدا باشیم و در راه اون باشیم آرامش بهتری داریم در سختی ها و حوادث .
    در این تاپیک
    عقل تو قسمت شده بر صد مهم ؟!! آمده باید تمام وجودمون رو به یه قبله باشه ( فکر -روان ) - اگه هر قسمتی از احساسات آدمی در گرو قبله ای جدا باشه ،،، آدمی اذیت میشه .
    خلاصه سرتون را درد نیارم – این تاپیک را زودتر بالا آوردم که هم مرور بشه و آمادگی باشه برای سال جدید .




    در تالار بزرگوارانی هستند که عزیزی را از دست داده اند - خدا بهشون صبر بده .
    بازگشت همه به سوی اوست .
    خدا رفتگان این جمع را بیامرزه .
    ما مثل کبوتری به این دنیا آمده ایم و یه روزی هم این کبوتر دوباره به سوی یارش بر می گردد .
    کلا انسان تو این دنیا غریب هست ( همه انسانها ) -وقتی پیش خدا بره به سرزمین اصلیش قدم می گذاره .
    تا موقعی که در دنیا هستیم باید سعی کنیم
    کمال، جمال و قدرت مطلق را کشف کنیم و بدان واصل شویم ( به خدای یکتا برسیم ) تا این مسیر و غربت برامون راحت تر بشه -اگه ایجور باشه به انسان آرامش خوبی میده .
    به قول مولانا :حرام گشت از این پس ، فغانُ غمخواری / بهشت گشت جهان ، زانک ِ تو جهان داری
    مولانا میگه وقتی جهان دارت را پیدا کنی اینجوری اینجا برات بهشت میشه
    حالا بهشت واقعی که در جوار حق و در آخرت هست ، خدا داند چه لذتی دارد و اون چیست دگر .
    غم واقعی موقعی میشه که اون را گم کنیم .









    ان شالله انتهای سال را به خوبی به پایان ببریم و سال جدید سالی باشه پُر از تحول ، پُر باشه از تلاش و صبر ، پُر باشه از سعادت و کامیابی و سلامتی برای هممون و خانواده هامون و تمام بچه هایی که دارن این مطلب را می خونن .
    مراقب باشید .
    در پناه حضرت دوست .











    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 19 اسفند 00 در ساعت 19:21 دلیل: تایپی - شعر

  2. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 29 اسفند 00), افسونگر (یکشنبه 22 اسفند 00), طنین باران (سه شنبه 24 اسفند 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.