آقایونی که متاهل شدن، من یه سوالی دارم. میگم نقش چهره خانم در زندگی مشترک چقدر بوده؟ شما برای انتخاب همسرتون، چقدر توی خصوصیات اخلاقی و طرز رفتارشون دقت کردین و این آیتم چقدر در زندگیتون تاثیر داشته؟
سوالم بخاطر این است که متاسفانه توقعی که معمولا از مردها میره اینه که دختر رو بر اساس قیافه باید بپسندی سریع و بعد دختره بیاد براندازت کنه ببینه کیس خوبی هستی یا نه. این وسط آقا حق نداره خلق و خوی دختر رو برانداز کنه؟







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)