به نظر من خودت مطرح کنی و ضایع بشی (به قول خودت)(چون اصلا این مورد جزو ضایعگی حساب نمیشه) خییلییی شرف داره که به یکی دیگه بگی،به نظرم به کسی نمیشه اعتماد کرد.
به نظر من خیلی راحت ازش بپرس خانم فلانی شما کسی تو زندگیتون هست یا نه.
اگه کسی بود تو زندگیش که خیلی شیک ازش عذرخواهی میکنی.
اگه نبود کسی که میگی نظرتون چیه ما بیشتر باهم برای ازدواج (حتما لغت ازدواج رو مطرح کن) آشنا بشیم.
به نظرم یکم دیگه بمون، با توجه به اینکه میگی تازه اومده، به نظرم با یکم انتظار میتونی بفهمی کسی رو داره یا نه.
ولی به هییییچچچچ وجه سر چیزای چرت و مزخرف از دستش نده.
به نظرم کلا تو این موارد رک بودن و مستقیم حرف زدن خیلی بهتره.
من الان تو مرحله نامزدی هستم، همین چند وقت پیش یکی ازم پرسید مجردی یا متاهل چون واسه پسرم دنبال دختر خوب میگردم، منم رک گفتم نامزد دارم، خیلی هم همه چیز اوکی بود، هر روز هم اون خانوم رو میبینم و هیچ مشکلی هم پیش نیومده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)