درود
در مورد مسئله مالی فقط میگم خرید منزل به هر نحو ممکن بهترین تصمیم بود. من در مورد گذشته کاری ندارم ولی بنظرم اولا بهتر بود مرز مشخص میشد من خودم الان حداقل بیست ساله نت هستم.بعد ازدواج مرز و خط قرمز مشخص شده.بعضی اوقات یه سلام کردن یه احوال پرسی کوچیک اتفاق میوفته چون فضای مجازی دنیای بازتری داره.مثلا یک اقا و خانوم صحبت هایی که میکنن توی نت خیلی بازتره نسبت به بیرون منظورم اینه بیشتر فقط یکجور نوشته هستش نه منظور خاص. خود منم شده با فالوورهای خانوم دایرکت سلامی بوده یا سوال جوابی بوده گفتمانی شکل گرفته منظورم بصورت کلی اینه هرچیزی را سریع به مسائلی جنسی و روابط خارج از عرف ربط ندهیم مگر پیش زمینه قبلی باشه. بهتر بود یکمقدار خوددارتر برخورد میکردی و یکمقدار با ناز و عشوه بیان میکردی.خودمانی بگم دختر خوب مگه مسابقه کشتی کج هستش کم مونده بود دوتایی روی هم فن بزنین و شل و ول کنین همدیگه روشبیه فیلم خشن و رزمی شده بود بیشتر هههههه.
الان هم دقت کنی یکمقدار چه عنوان تاپیک چه متن از روی احساس هستش یه نفس عمیق بکش یکم بخودت فرصت بده بازم میگم من با تبلت هستم در مورد گذشته کار ندارم ولی چون متاهلم تجربه شخصیم میگه در اینجور موارد بیش از حد حساسیت بخرج نده و بزرگنمایی نکن لطفا.
یک روش خوب قبل از انجام کاری تصمیمی بخوای بگیری حرف مهم تاثیر گزاری بزنی حداقل ده ثانیه فکر کن به نتیجه ش که چه تاثیری در روابط خودت و شوهرت و شخص خودت داره یکمقدار صبورتر رفتار کن.
در اخر زدن همسر بعنوان یک مرد میگم به هر دلیلی در هر شرایطی کار بسیار اشتباهی هست بسیار بسیار غلط.این ربطی به زن دلیل بودنم نداره خداوکیلیبهتره شما در مورد مقالات مهارت های ارتباطی و اصول رفتار جراتمندانه در سایت یک جستجو بزنی مخصوصا تاپیک بانو she که استاد ساینس بسیار زیبا آنجا مطرح کنند چگونه بیان کردن درست یک گفتمان بین شما و دیگران.تاثیر خیلی زیادی داره کاملا متوجه میشی که از اساس بهتر بود جور دیگه ای چه ما و چه شوهرتان برخورد کنه. از من میشنوی از خودت شروع کن روی خودت کار کن تمرین کن قوی بشی خیلی توی زندگی تاثیر داره.
در مورد بچه پیگیر باشید بازم ایشالله خیره توی فامیل ماهم بودن بعد چند سال نتیجه گرفتن.








شبیه فیلم خشن و رزمی شده بود بیشتر هههههه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)