سلام
وقت بخیر
شوهرتون یک حرف جالب زده، هر چند که هدف درستی رو نشانه نگرفته، ایشان به شما گفتن سعی کن خودت شاد باشی.
قبل از اینکه شما بخواهید زندگی متاهلی خودتون رو اصلاح کنید، اول باید خودتون رو بشناسید و اصلاح کنید.
تو تاپیک های گذشته اتون نگاه کنید، چندتا چیز یکسره داره تکرار میشه و هیچ کاری براشون انجام نمیشه.
مثلا اعتماد به نفس، وابستگی، پاک کردن صورت مسئله به جال حل مسئله ( منظورم طلاقه) و غیره.
خانم بادبادک پنجاه درصد برای اون زندگی نقش ایفا میکنه. آیا تو این نقش صد در صد توانمند هست؟
چقدر خانم بادبادک خودش رو میشناسه؟ نقاط قوت و ضعفش رو میشناسه؟ سعی کرده نقاط ضعفش رو اصلاح کنه؟
قبل از هر چیز باید خودتون رو پیدا کنید. وقتی خودتون رو پیدا کنید، از درون شاد میشید. از وابستگی رها میشید. شما باید به همسرتون دلبسته باشید.
تو این مرحله باید نقاط اختلاف شما و همسرتون رو بشناسید و براش راهکار داشته باشید.
مثلا متوجه میشید شما برونگرا هستین و ایشان درونگرا. برای این اختلاف باید راهکار داشته باشید.
یک مکانیک تا زمانی که ایراد ماشین رو پیدا نکنه، نمیتونه تعمیرش کنه. پس اول خودتون رو بشناسید و سپس رفع ایراد کنید
مشاوره براتون مفیده








علاقه مندی ها (Bookmarks)