سلام.خوبی میشل جان؟
اول بگم که به خاطر صبوریت واقعا بهت تبریکمیگم.قبلا بهت گفته بودم
من خودم مشکل وسواس فکری دارم .میل به کنترل بقیه در من خیلی بالاست.همسرم یه مقداری شلخته هست و بعضی رفتارهاش بچه گونه هست.من مدام در حال تذکر دادن بهش هستم.بعضی وقتها این تذکرهای زیادی کلافش میکنه.تاپیکهای تو رو که میبینم به خودم میام
البته متاسفانه باز فراموش میکنم.نمیدونم شاید نه رفتار بیش از حد کنترل گرانه من درست باشه نه صبوری بیش از حد تو
شاید لازم باشه یه وقتهایی قاطع تر باشی.مثلا میشه بهش پیشنهاد بدی یه روز کامل بهش کمک کنی که وسایلاشو مرتب کنه.آخه من فکر میکنم این مساله برای اون خیلی سخت تر باشه تا واسه تو.شاید اون قدر سخت که میترسه براش کاری کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)