به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام زهراجان
    درست میشه حتما....تو میتونی...
    عزیزم الن دوتا مسئله هست. ......یکی گفتی من جرا مضطرب میشم تو مواجهه با این آدمها....حتی خوابت بهم میریزد
    ...یکی اینکه
    حالا رفتار درست جیه
    تو پست دوم...... خودت جواب سوال اول و دادی....پدر محترم!
    وقتی مضطرب مبشی باید بگردی تو ناخوداگاهت ریشه رو پیدا کنی....تو یِ کتابی میگفت رد یابی کردن! مفصل توضیح داده

    احتمالا با توجه به اینکه گفتی پدرت هم داد میزنه چون دیر کردی و تو مضطرب میشی.... حتما هزار بار این رفتار باهات تو بجگی شده.....درسته یا نه؟؟؟
    و همیشه یاد گرفتی نقش مکمل رو در نقابل این آدما بازی کنی!
    باج دادنی که خودت گفتی...باج میدم تا عصبانی نشن...تا من مضطرب تشم...(البته با داد اول مضطرب میشی باج دادنت کاری نمیکنه...) یا گفتی تو مهمونی کمک کردم تا فلان....
    سر تو هم دادنزنن تو همون رفتارو انجلم میدی..نقش مکمل و خوب بازی میکنی....(چه بسا که عصبانی ترشون میکنی!!!)
    من این به ذهنم رسید حالا خودت ببین درسته یا نه

    زهرا جان یِ چیزی میخواستم ازت بپرسم....نخواستی هم جواب بدی از نظر من محترمه.
    یبار. دیدم گفتی مشاوره قبل ازدواج رفتید و نکته های خوبی از شخصیت همسرت گفت..
    .میشه خواهش کنم که بگی جه تستی ازتون گرفت....کلا روند مشاورتون جند جلسه ؟؟؟جه طوری بود؟؟دقیق چی شد چیها گفت...خانم بود یا اقا...بببخشید برای تجربه خودم میپرسم.
    و با توحه به این تاپیکت.....شخصیت همسر وپدرت چقدر شبیه همه....ظاهرا که تو دادو بیداد کردن سر دیرو زود اومدن!و ضعیف شمردن شما مثل هم اند...
    میخوام بدونم راسته چیزهایی که خوندم.

    - - - Updated - - -

    و یِ چیز دیگه
    تو تاپیک حال و احوال گفتی بچه ندار ها :)قدر بدونن و ...
    ولی من میگم
    کاش الان من یِ بچه داشتم از خودم... وقتم و از من میگرفت برای خودش...

    - - - Updated - - -

    ان شاله هرچی خیره

    - - - Updated - - -

    حتما همین خوبه...خدا بهتر میدونه

  2. کاربر روبرو از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (یکشنبه 05 آبان 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.