یعنی هیچ کس نمیخاد به این نکته اشاره کنه که یک قطع رابطه چند هفته ای تناسبی با این همه اشتغال فکر و خودخوری نداره؟
شما وسواس فکری ندارید احیانا؟
تشکرشده 19 در 14 پست
یعنی هیچ کس نمیخاد به این نکته اشاره کنه که یک قطع رابطه چند هفته ای تناسبی با این همه اشتغال فکر و خودخوری نداره؟
شما وسواس فکری ندارید احیانا؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)