به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 99 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1398-2-31
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    505
    سطح
    10
    Points: 505, Level: 10
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم فکور نگفتن در مقابل بی احترامی اونا شما احترام مضاعف کن فقط گفتن این مسائل ارزش اینو نداره که بخاطرش اعصاب خودم و خانوادم رو خراب کنم و درست میگن 9 سال زندگی مشترک و جنگ و جدال بع خاطر رفتارهای اشتباه دیگران هیچ نتیجه ای نداشت
    جز اینکه حرمتا بین منو شوهرم از بین رفت رومون تو رو هم باز شد الان دیگه شوهرم تحمل هیچ گلایه ای رو از سمت من نداره میگه دیگه سطلم پره اگه یه قطره آب بریزی توش سرریز میشه. اینقدر لبریز شده که یادمه یه رو ز بابام تنها بود مامانم اینها نبودن چند روز بود بچها رو ندیده بود دلش تنگ شده بود اونروز تعطیل بود گفت میام یه سر به بچها میزنم گفتم داربم ناهار رو میبریم که بریم بیرون اونروز عید بود رابطه من و شوهرم هم شکراب بود ولی من سعی میکردم خوب باشم تو راه برگشت به شوهرم گفتم بریم سرراه یه سر به بابا بزنیم دل تنگ بجهاس . نمیدونی چه قیامتی کرد که فقط خانواده تو دلتنگن و خانواده من دلتنگ نیستن روز عید تو برات مهمه که به خانواده خودت احترام بذاری ( حالا جالب اینجاست که همیشه روزای تعطیل و عید و حتی تحویل سال اول خونه خانواده خودش بودیم).خلاصه بحثمون بالا گرفت و زنگ زد بابام و بابا و خواهراش 8هم اومدن و جلو همه گفت زنم میگه مامانت بابات خواهرات و برادرت همه بدن حالا من هیچوقت همچین چیزی نگفته بودم هاج و واج مونده بودم بابام بهش گفت متوجه هستی چی میگی هر چی زن و شوهر دوتایی بهم میگن که شما نباید بیای تو جمع داد بزنی حالا درسته که هر چی شما درمورد من دو تایی گفتین خانمت الان بیاد بگه
    خانم فکور درست میکن ادم برای اینکه راحت تر زندگی کنه باید چشمش رو روی خیلی چیزها ببنده زندگی سیاست و بلدی میخاد .
    یادمه یه بار بعد از زایمان شوهرم برام یه انگشتر درشت خرید زد م ددستم هیچ کدوم از خاندان شوهر از دور نگاه میکردن اما یه مبارک نگفتن یه بار یه انگشتر خیلی ظریف قدیمی داشتم دستم بود اون جدیده هم دستم بود همه انگشت ظریفه رو میدیدن گفتن مبارک باشه من هم به خنده گفتم ممنون اینو خیلی وقته دارم شما انگجشتر به این درشتی رو نمیبینین یه مبارک نگفتین اما این انگشتر قدیمی رو دیدین. که همشون کفتن ای حواسمونه نبود و مبارک باشه .شوهرم بعد بهم گفت دوست دارم همیشهاینجوری باشی هم حرفت رو بزنی و چیزی تو دلت نباشه هم جوری بگی که کسی نارراحت نشه
    خانم خندون هم کاملا درست گفتن که به شوهرت غر نزن تا تبدیل به یه زن غرغرو و حساس نشی برعکس اعتماد شوهرت رو نسبت به خانوادش جلب کن کار اشتباه اونا رو ی ه گوشه ذهنت داشته باش و به موقعش اونا رو متوجه رفتار اشتباهشون بکن
    کاش من هم یه ذره این سیاست رو یاد بگیرم تا هم خ9ودم شاد باشم و این شادی تو زندگیم بیاد و هم شکننده نباشم و اینقدر حالم واببسته به رقتار دیگران نباشه
    در کل از همه شما عزیزان ممنونم دوستون دارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید roya6 تشکرکرده است .

    نیکیا (پنجشنبه 06 تیر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.