سلام
به سوالات زیر جواب از بدین ( به این صورت شدیدا موافقم، موافقم، مخالفم و شدیدا مخالفم) :
1- نسبت به نظرات دیگران بیش از اندازه حساسم .
2- اگر اشتباهی مرتکب شوم، ممکن است مردم نسبت به من نظر خوبی نداشته باشند.
3- کارهایم را با کارهای دیگران مقایسه، و اغلب احساس عدم کفایت می کنم.
4- از شکست خوردن خیلی شرمنده می شوم.
5- برای کارهایی که انجام داده ام یا نیاز دارم انجام دهم، بیش از اندازه نگرانم.
6- درباره واکنش دیگران به کارهای خود حساس هستم.
7- اگر اشتباهی انجام دهم همه ی روزم خراب است.
8- همواره نگران آن هستم که مردم رفتار مرا تایید می کنند یا نه.
9- اگر کسی به اشتباه من پی ببرد احساس می کنم به گونه ای احترام او را از دست داده ام.
10- اگر کار بدی انجام دهم یا چیز بدی بگویم ، بقیه ی روز را به ان فکر می کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)