سلام
تنها یه روزنه امید میتونست وجود داشته باشه که دختر داره ناز میکنه، ولی چون تا حالا همو ندیدین اصلا منطقی نیست.
به هر حال قبول کن این موضوع تمام شده به هر دلیلی. خدا رو شاکر باش قبل از دیدن ایشان اتفاق افتاد که درگیری احساس پیدا نکردی.
یا دیده قضیه داره جدید میشه اینجوری گفته، یا از ازدواج ترس داره و موضوع شخصی خودشونه، یا پای شخصی درمیونه هر چه که هست بی خیال.
اگر واقعا براشون گزینه مناسبی باشی با یه واسطه میان رابطه رو جوش میدن. پس بی خیال به زندگیت برس








علاقه مندی ها (Bookmarks)