
نوشته اصلی توسط
Pooh
خب...یک نکته.... ببینید، نه لزومی داره و نه صحیحه که شما بخواید در این مرحله مطابق میل طرف مقابل عمل کنید. صداقت باید داشته باشید. به این معنی که به اون روشی که خودتون درست میدونید و تمایل درونی دارید خواستگاری کنید. اصلا فکر اینکه اول کشف کنید او چجوری میپسنده کسی ازش خواستگاری کنه رو از سرتون بیرون کنید. چون اگر این کار رو کنید در واقع باهاش خودتون نبوده اید و نقش بازی کرده اید.حالا دو تا سوال دارم. خود شما، چهارچوبهاتون چیه؟ شما باید طبق چهارچوبها و ارزشهای خودتون گام بردارید. بنابراین این دو سوال دو گزینه ای رو به شماره گزینه جواب بدید:(طبق درونیات و ارزشهای خودتون. نه دلخواه دیگران. فقط و فقط ارزشها و چهارچوبهای خودتون و طبق آنچه خودتون درست میدونید) 1- شما چه نوع خواستگاری رو ترجیح "میدید؟الف- سنتیب- غیر سنتی2- کدام شخصیت و فرهنگ رو برای همسر اینده خودتون ترجیح میدید؟الف- دختری که معتقده جلسه اول، آشنایی باید به شکل رسمی صورت بگیره.ب- دختری که معتقده باید اول آشنایی بدون اطلاع خانواده صورت بگیره.لطفا بدون هیچ توضیحی، فقط به صورت الف و ب جواب این دو سوال رو بدید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)