سلام دوستان نازنینم. از همتون ممنونم.
درست میگید که :
1) آشفتگی و شرایط فعلیم باعث شدت گرفتن احساسات منفی من شده و این به روابطم هم تسری پیدا کرده. مشکلات بزرگتر از چیزی که هست به نظر میاد.
2) نباید دنبال مقصر باشم. ( خیلی سخته البته!)
3) من تنها کسی نیستم که چنین چالشی دارم.
4) احتمالا اونها متوجه نیستند این رفتارها چقدر مخربه. این نگاه، باعث میشه شفقت من به اونها بیشتر شه تا احساس تقابل.
5) از احساساتم مراقبت کنم و سعی کنم در زمانهای دیدار، آستانه جرقه زنی احساسیم رو بالا نگه دارم. در باقی مواقع هم شکل ارتباط رو به متنی کاهش میدم که قابلیت کنترل بیشتری روش داشته باشم.
6) در مورد ارتباط با سالمندان مطالعه کنم و شیوه تعامل مفیدتر با پدر و مادرم رو یاد بگیرم.
هر چیز که در جُستن آنی، آنی
مولانا
علاقه مندی ها (Bookmarks)