سلام محیان جان بنظز من بقول خودت تب ازدواج بهتره خیلی مهمه کسی که می خوای باهاش ازدواج کنی کاملا امادگی وارد شدن به زندگی متاهلی رو داشته باشه
بنظر م این پوئن خیلی مثبته چرا که الان پسرها زیاد اشتیاق به ازدواج شون نمیدن و دنبال دوستی و روابط ازاد هستن به دلت بد راه نده مورد خوبی داری



نقل قول نوشته اصلی توسط عسل28 نمایش پست ها
سلام
محیان جان همه ما تو زندگیهامون اشتباه کردیم
اما دلیل نمیشه خودمان را زیر سوال ببریم
شما بهتره به جای توجه به این سوالات که ذهنتونو مخدوش میکنه
در پی افزایش تواناییهاتون باشین
چه در زمینه تحصیلی ، ورزشی ، هنری و....
در این مدت هم اگر خواستگاری اومد براساس ایده آلاتون بررسی کنین
برخی وقتا بیش از حد فکر کردن به مسائل پوچ انرژی و روحیه تونو پایین میاره
زندگی جریان داره
عزیزم این دختر داره راجب خاستگار مشورت میگیره شما میگی دنبال افزایش تواناییت باش؟
فکر نمیکنم الان وقت اینکارها باشه بهتره دوستمونو به ارامش دعوت کنیم
اونقدرهام پوچ نیست که شما بیان میکنید چرا دم خر درازه و این حرفها
خوب نیست مشکلات بقیه رو کوچیک بشماریم
اتفاقا تو زندگی متاهلی این مسئله بسیار جدی هست