نمیدونم اینجا کی بحث تفریحات یک پسر کرد و گفت دختر برای تفریح میخواد !
به نظر شما راه درست چیه ؟ همین راهی که امثال من دارن میرن درسته ؟
کی خواست تو بی راهه قدم برداره
اقای Quality چند سالتونه ؟ متاهلید یا مجرد ؟
فکر نمیکنید صحبت هاتون کمی بی ربط به موضوع باشه