به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ابی اسمان نمایش پست ها



    Cryعزیز
    بله هر خواستگاری قرار نیست همسر بشه .ولی خواستگاری که میاد و از تعداد مهمون شب عروسی میگه(منظورم شب خواستگاری هست خانوادش گفتن)ادم باید قلبش سنگ باشه که هیچ احساسی و وابستگی وارد نکرده باشه.خیلی سخته .من نمیتونم احساسی نشم .


    همیشه در جایگاهی که هستیم ،،هستند انسانها و دل هایی که از ما خسته ترند وناراحت تر..
    و با بوجود این خستگیها ،باز با قدرت و روحیه به زندگیشون ادامه میدند ..
    تجربه به من میگه شما الان در فاز احساسی هستید ...
    وقتی شخصی در فاز احساسی میره مشاوره شاید اثر بخش نباشه ...
    به خودتو ن یه ایست بدید !
    شعله احساس را کمش کنید و تفکر کنید .
    بعضی موقع ها باید سرعت را کم کنی تا برنده بشی ...
    برنده ها کسانی نیستند که همیشه با سرعت می رنند ...
    باید بعضی موقع ها آهسته بری ولی با تفکر !


    خدمتتون بگم :

    خواستگاری می تونه آشنایی و شناخت باشه ...
    در مراحل اول در مورد تعداد مهمان های شب عروسی حرف نمی زنند و این کاملا غیر حرفه ای هست از دوطرف !
    حتی مذاکره در مورد مهریه هم باید در مراحل آخر باشه ..
    اگه یکی از طرفین داره کم تجربه گی میکنه د ر مراحل خواستگاری، یکی از شما ها باید کنترل کنه اوضاع را ... که باعث نشه درگیری عاطفی پیدا کنید !
    راه درست به نظرم اینکه تا عقد صورت نگیره احساسات باید از دو طرف مدیریت بشه و اگه نشه دو طرف امکان داره صدمه ببینند .
    چون امکان داره در یکی از مراحل ( خواستگاری تا عقد ) ناهماهنگی در طرفین زیاد پیدا بشه !
    من سراغ دارم طرف یک ساعت قبل از عقد ازدواجشون بهم خورده !


    مدیریت احساسات در خواستگاری به معنی سنگ دلی نیست ! ...بلکه نشان از هوش احساسی و تجربه است !...تجربه ای که مشاوران خانواده آموخته اند و از مراجعان کسب کرده اند !
    آقا ی خواستگار را یه گزینه در نظر بگیر و مراحل شناخت را طی کن و همه چیز را برای خودتون تمام شده نبینید !
    تو این زمینه سعی کنید مقالاتی که در پست قبلی براتون معرفی کردم را مطالعه کنید ( مقالات ازدواج )



    انسان باید از تجربه های دیگران استفاده کنه..
    نشه تجربه را تجربه کنی و زمان و خودت را پژمرده کنی .

    خوشبختی خودت را فقط در گرو ازدواج نبین !
    اگه الان با همین داشته هات شاد نباشی ...ازدواج هم کنی امکان داره شادی ای که مد نظرت هست نرسی !
    بعضی از ماها ازدواج را راهی برای فرار از مشکلات می دونیم ..


    یه مهارت هایی هست که باید خودتون را در اون توسعه بدید
    سعی کنید حضوری مشاوره برید ، یا خصوصی از مدیر مشورت بگیرید
    موفق باشید .


    .
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 07 مهر 97 در ساعت 01:37

  2. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    بی نهایت (شنبه 07 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.