نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.bahram نمایش پست ها
میشه بپرسم چرا فکر می کنید باید بهترین طراح نرم افزار باید باشید ؟

برای شروع بهتره از کارهایی که کوچیک هستند شروع کنید وقتی یه کار رو تمام کنید خود بخود انرژی می گیرید و لذت می برید و ادامه میدید ولی وقتی یه کار سنگین باشه باید انرژی براش خرج کنید و وقتی زمانبر بشه ممکنه کم بیارید

برای این هم که بتونید روحیه بدست بیارید من پیشنهاد می کنم توی جاهایی باشید که صحبت هایی در خصوص کارتون میشه قرار بگیرید و فقط شنونده باشید ، کم کم به ابراز نظر و غیره هم بپردازید
انجمن های خیلی زیادی هستند که می تونید بهشون مراجعه کنید
سلام دوست عزیز اینکه میگم بهترین منظورم به اینه که اگه تا حالا تو این چند سال تلاش کرده بودم الان موفق شده بودم که باشم

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط Telegramid_TrueMotion نمایش پست ها
سلام، بسیار خوب چشم حتما
ببخشید دوست گرامی طبق قوانین ای دی بنده که گذاشته بودم حذف شد