با واسطه فرستادن فقط خودتون را تحقیر میکنید.

مگر نگفتید همسرتون به خاطر اینکه شما لباسش را اتو نکردید با لباس چروک رفت سر کار که شما را تنبیه کنه. شاید این کارش هم برای تنبیه شما باشه و قصد جدی برای جدایی نداشته باشه.

شما فعلا صبر کنید کاری انجام ندید ببینید همسرتون چکاری میکنند بهر حال کار ایشون هم اشتباه بوده که اینجور شما را کتک زده.

تو این بازه زمانی هم سعی کنید درست و غلط رفتارتون را پیدا کنید ببینید چی شده که به اینجا رسیدید. کجا اشتباه رفتید که ان شا.. اگر برگشتید سر زندگیتون دوباره این روزها براتون تکرار نشه.