نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
سلام.
به عنوان کسی که در همین سنینی که شما دارید الان، احساسات مشابه شما رو تجربه کرده ام، میخواستم یه چیزی بگم.
پاراگراف آخر پست آخرتون، فقط یک تصور صرفا احساسی و خالی از منطقه. البته الان در این سن شما طبیعیه. ولی زندگی واقعی، وقتی موفق که دو طرف نیازهاشون پاسخ داده بشه. "بدون سود و فقط خواستن محض‌" که شما میگید، فقط یک ایده آل نگری و رمانتیک نگری احساسی و بسیاااار دور از واقعیته.
سلام و متشکرم از نظرتون

بله قطعا اون برای شروعه ،منظورم چیز دیگه ای بود.
اینکه من زمانی میتونم ادعا کنم عاشق این اقا هستم که چنین اتفاقی در وجودم افتاده باشه .که نیفتاده.

ولی گفتم زندگی زیبا علاقه دو طرفه با احتساب وظایف،وظایف همسری از هر نوعش.همون رفع نیازی که شما گفتید .اینها بعد وصاله ...

اونی که قبل وصال ادعای عاشقی داره باید از خودش بپرسه ایا علاقش محضه ؟؟
این نظر منه