سلام و متشکرم از نظرتون
بله قطعا اون برای شروعه ،منظورم چیز دیگه ای بود.
اینکه من زمانی میتونم ادعا کنم عاشق این اقا هستم که چنین اتفاقی در وجودم افتاده باشه .که نیفتاده.
ولی گفتم زندگی زیبا علاقه دو طرفه با احتساب وظایف،وظایف همسری از هر نوعش.همون رفع نیازی که شما گفتید .اینها بعد وصاله ...
اونی که قبل وصال ادعای عاشقی داره باید از خودش بپرسه ایا علاقش محضه ؟؟
این نظر منه









علاقه مندی ها (Bookmarks)