اقای یه دوست سلام. ممنونم که دوباره به پستم سر زدید و من را راهنمایی میکنید.
پاسختون را چند بار خوندم و خوشحالم که خیلی دقیق و منطقی مشکلم را بررسی کردید.
در مورد وکالت طلاق که به خوبی توضیح داده بودید من با اگاهی از این مساله که بعدا همسرم میتونه به راحتی طلاقم بده به این مساله فکر کردم. راستش از بیرون که به زندگیه ما نگاه میکنید همسرم باید از خداش باشه که منو داره. چون از نظر اخلاق ، تحصیلات ، شغل ، زیبایی و همسرداری همیشه سعی میکنم بهترین باشم و خود شوهرمم بارها گفته من احساس هیچ کمبودی نمیکنم از جانب تو و اگر روزی قرار باشه طلاق بگیریم بیشتر اون باید پشیمون بشه . در مورد پشتوانه مالی من انقدر درامد خواهم داشت که نیاز مهریه اون نداشته باشم بعد طلاق و از این فرد نسبتا بیکار و خانواده ورشکستس انتظار مهریه دادنم درست نیست.
شوهرمم اصلا دوست نداره جدا بشیم خودمم انقدر وابستشم با همه مسایلش که الان نمیتونم و فکر کردم گرفتن وکالت طلاق و حق حضانت فرزند شاید دستمو جلو بندازه که اگر یک روز خواستم اقدام کنم قوی جلو برم مثل خارجیها ...البته قطعا شوهرم نمیاد وکالت طلاق بدون بخشش مهریه بده.
در مورد انکار اون خانم پشت تلفن من هم کاملا متوجه انکارش شدم ولی محترمانه برخورد کردم و اونم حساب کار دستش اومد.حتی بعدا شوهرم گفت دوبار براش جنس بردم سر یک قراری ! که گفتم چرا مغازت نیومد گفت اونجا بورسه و ما سفارشات کلی را توی مغازه نمیدیم که از بقیه هم قیمت نکنن... در مجموع گفت قبول دارم منم باید جدی باهاش حرف میزدم و به خاطر همینه که انقد الان دارم کوتاه میام و ....
این دوتا اتفاق اخیر دوتا پیامد خوب داشته برام یکی ترک نیکوتین همسرم و یکی که دیگه میتونم راحت به گوشیش دست بزنم ولی قبلا هی رمز عوض میکرد. الانم همش منت کشی میکنه و حالت پشیمون داره.
حالا به نظر شما چقدر جدیتمو ادامه بدم ؟ ایا برم دنبال طلاق که اخرش مجبور بشه حق طلاق بهم بده ؟
- - - Updated - - -
دوست عزیز ، مرسی از پاسخ دلگرم کنندتون . توی این نصف روز که خیلی تلاش کرد توضیح بده ، حتی گوشیش را باز گذاشت که رسما بتونم چک کنم هر وقت بخوام ! ولی برگردوندن زمانبر هست.
ولی پیامی که از صحبتتون گرفتم اینه که در قالب یک نیاز از شوهرم بخوام با رفتارش بیشتر از قبل شفاف سازی کنه و اعتمادمو جلب کنه.
- - - Updated - - -
مرسی پرستو جان. حتما از راهنماییهات استفاده میکنم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)