به نظرم اشتباهاتی داشتی که با اجازه برات می نویسم
بعدا به اشتباهات همسرت هم می پردازیم اما اگر شما دوست دارید رابطت رو بهتر کنی بهتره ابتدا روی اشتباهات خودت متمرکز بشی:
1- عدم استفاده از روش صحیح برای بیان دلخوری
2- شروع به یک صحبت چالشی و بیان دلخوری در حضور کودک
3- اتباشته کردن ناراحتیها روی هم و بیرون ریزی به صورت انفجاری
4- تهمت زدن به همسر که خودش از گناهان کبیره هست در برابر مشروب خواری
5- نمی دونم از اینکه در اون مهمانی مشروب سرو میشده خبر داشتی یا نه ولی اگر خبر داشتی اینم که در اون مهمانی حضور پیدا کردی یک اشتباه بوده
لطفا کمی این مسایل رو بررسی کن و ببین میتونی ابتدا اشتباهات خودت رو بپذیری و احیانا اشتباهات دیگری که داشتی که همه اینها نتیجش عدم صمیمیت و البته انفجار همسرت بوده
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
ویرایش توسط deljoo_deltang : جمعه 31 فروردین 97 در ساعت 19:16
علاقه مندی ها (Bookmarks)