سلام.
ممنون از مطالب خوبی که می ذارید مخصوصا تاپیک عدم بیان اهداف، بسیار موضوع ظریف و مهمی بود. دوست داشتم بیشتر از زدن یک تشکر، با اعلام نظرم، از شما به خاطر مطلب خوبتون قدردانی کنم. اما جایی برای پاسخ وجود نداشت.
از این مطلب هم بسیار استفاده کردم. فقط نفهمیدم بالاخره اهداف سال 96 رو بنویسیم یا 97 رو!!!
موفق باشید.








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)