سلام

دو سه جلسه مشاوره حضوری برای شما لازم و واجبه..

شما اسیر هیجانات و احساسات هستین و با این طرز فکر ازدواج بکنین فردا شاید به مشکل بر خواهید خورد..

اقای رضا هم در اثر شنیدنه خبر ازدواجتون زود دست بکار شدن و به تلاطم افتادن و بعد عقد که این تلاطم فروکش کرد بازم شمایید و همین اقا رضای قبلی..

سنتونو ننوشتین اما از نوشته هاتون معلومه که فعلا امادگیه ازدواجو ندارین