سلام
دو سه جلسه مشاوره حضوری برای شما لازم و واجبه..
شما اسیر هیجانات و احساسات هستین و با این طرز فکر ازدواج بکنین فردا شاید به مشکل بر خواهید خورد..
اقای رضا هم در اثر شنیدنه خبر ازدواجتون زود دست بکار شدن و به تلاطم افتادن و بعد عقد که این تلاطم فروکش کرد بازم شمایید و همین اقا رضای قبلی..
سنتونو ننوشتین اما از نوشته هاتون معلومه که فعلا امادگیه ازدواجو ندارین








علاقه مندی ها (Bookmarks)