سلام.خدارو شکر میگی شوهرت خوبه یه کمی صبر و تحملتو بالا ببر مشکل حادی نداری که به طلاق فکر کردی بعد طلاق هم همچین گل و بلبل نیست.تو و شوهرت با سیاست و احترام نباید بذارید کسی تو زندگیتون دخالت کنه.دیگه انقدر راحت اسم طلاقو به زبون نیار