سلام عزیزم
یک لحظه خودت رو جای همسرت بذار و تصور کن شما چت همسرت رو با همکار خانومش میدی
به نظر من اصلا و ابدا از کاری که کردی دفاع نکن و سعی کن از همسرت دلجویی کنی
گریه اصلا نکن و زیاد فکر و خیال نکن
سعی کن با تکرار نکردن رفتار گذشته ات و احترام به خواسته های معقول همسرت جبران کنی - با اینکه کار خاصی نکردی ولی به هر حال همسرت توقع دیگه ای از شما داشته
به نظر من چند روز باید سردی و حرفاشو تحمل کنی و اصلا از خودت دفاع نکنی
حرفاشو زیاد جدی نگیر و خودخوری نکن اما بذار خودشو خالی کنه و هر چی گفت بگو حق داری و تاییدش کن
دوست عزیزم فقط یک بار خودت رو جای همسرت بذار و فقط حس حسادت و ناراحتیش رو درک کن
سعی کن محیط خونه رو دوباره گرم کنی
امشب که میاد خونه براش غذایی که دوست داره بپز و مهربون باش حتی اگه سردی دیدی
یه چند روز تحمل کن که ممکنه یا سردی کنه یا هر چی از دهنش در میاد به تو بگه
هیچکدوم از حرفاش جدی نیست عزیزم
به دلت بد راه نده
فقط شنونده باش و از خودت دفاع نکن
عذرخواهی کن بهش بگو حق داری دلشو بدست بیار
توکل به خدا
۲-۳ روز دیگه همه چیز حل میشه انشالله
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)