درود دوستان

سپاس از این که وقت گذاشتین بنده راهنمایی فرمودین.

یک پرانتز اینجا باز کنم ، نگفتم این خانم عاشق پول هستند یا حرفی زده باشند من پیشه خودم گفتم شایدم باشن خدا می دونه ولی از صحبت هایی که باهاشون داشتم می شد به صورت جست و گریخته فهمیدم، اخه صحبت هایی که از خانم ها می شنوم که ترسیدم و این خانواده دختر خانم ( همه نه ) اکثریت منافع مالی و اقتصادی پسر بیشتر مورد نظر دارند من این گونه برداشت کردم چون ایشون به واسط پدرشون یک دفتری راه اندازی کردند مشغول به کار هستند و شرایط مالی خوبی دارند.

بنده با دختر خانم صحبت کردم بهشون درباره شرایطم گفتم که چگونه هستش ، من تمامی تلاشم برای آرامش، آسایش و رفاء شما می کنم این وظیفه یک مرد برای همسرش هستش ولی شرایط مالی من مثل این آقا نیستش بنده خانواده معمولی دارم پدرم بازنشسته هستش .