پس عذر خواهی میکنم که متوجه منظورتون نشدم.
ولی بنظرم کلا چون همیشه آقایون میتونند پا پیش بذارند اصلا نباید اینقدر خودتون رو اذیت کنید یا حس کنید که شما ایرادی دارید.
فرض کنید یه دختر تو شرایط شما باشه که هرخاستگاری میاد بدون جلسه دوم راهشو میکشه میره. بنظرم شرایط شما بعنوان یه پسر خیلی خیلی از یه دختر تو این جامعه بهتر هست. شما میتونید شروع کننده باشید و ازین لحاظ خیلی اوضاع خوب هست برای شما. و همونطور که دوستان هم گفتند نباید هم ناامید بشید. بلکه اگر درمورد رفتار دختران بیشتر اطلاعات کسب کنید خیلی راحتتر موضوع رو میپذیرید.
در ضمن با فرض اینکه 3-4تا خانم به شما جواب منفی دادن دلیلی بر عیب و ایراد داشتن شما نیست. بلکه همونظور که شما امکان انتخاب دارید و از 20-30 خانمی که دوروبرتون میبینید فقط 2-3تاش مورد پسندتون هست اون خانمها هم باید برای انتخاب شما آزاد باشن و ممکنه از 20-30 آقای اطرافشون 3-4 نفر رو بپسندند!
پس این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست و نباید دلیل این بشه که شما کلا قید ازدواج رو بزنید و فکر زندگی و داشتن همراه رو از سرتون بیرون کنید







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)