به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 شهریور 96 [ 08:22]
    تاریخ عضویت
    1396-3-21
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    363
    سطح
    7
    Points: 363, Level: 7
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 2JZ-Engine نمایش پست ها
    درود

    وقتتون بخیر ، عید فطر خدمت شما عزیزان تبریک و شادباش عرض میکنم.

    بنده رفتم خواستگاری یک دختر خانمی و از ایشون خوشم اومده و معیارام داره ، از ایشون فرصت خواستم همراه با هماهنگی خانواده ها ، با هم بیشتر اشنا بشیم. موافقت کردند و قرار شده جلسات بیشتری با هم صحبت کنیم.

    احساس میکنم این دختر خانم غرور خاصی دارند ایشون فوق لیسانس حقوق دارند و شایدم من اشتباه می کنم .

    **** موضوع اصلی این هستش من تا حالا با این دختر خانم صحبت نکردم از روحیاتشون ، اخلاقشون و ... اشنا نیستم نمی دونم دختر خانم ها از چه آقایونی خوششون میاد من چگونه باید رفتار کنم تا دختر خانم دلش سرد نشه و ...

    خلاصه دارید به یک نفر کمک می کنید هیچ زمینه اشنایی با دختر خانم ها نداره .

    ممنون از راهنمایی تون .
    سلام به شما دوست عزیز
    منم با نظر دوستمون موافقم که شما قصد آشنایی دارید و نیازی نیست که رفتاتون تغییری داشته باشه. سعی کنید خود واقعیتون باشید.
    اما بعضی رفتارها یاد گرفتنی هستند و ربطی به اینکه خودتون باشید یا نه نداره. بعضی چیزها اداب معاشرت اجتماعی با یک خانم هست مثل اینکه سعی نکنید همون اول ارتباط رمانتیکی برقرار کنید که فکر بدی دربارتون بکنه. یا مثلا ملاقات اول به یک جای مناسب دعوتش کنید نه اینکه بخواید برید یه جای شلوغ قدم بزنید و هیچ پذیرایی ازش نکنیداگر ماشین دارید ایشون رو برسونید منزلشون یا براش تاکسی بگیرید و بالاخره نشون بدید که براش احترام قائلیدو خلاصه سعی کنید اداب معاشرت اجماعی و احترامی رو که باید به یه خانم بگذارید رو رعایت کنید ولی از نظر اخلاقی خود واقعیتون باشید . در یکی دو جلسه اول از اب و هوا و چیزایی که دوست دارید صحت کنید و ازایشان هم بخواید که از علاقه هاشون بگن. اگر بعد از دو سه جلسه دیدید که هر دو در ظاهر همدیگرو میپسندید و کلا از صحبت کردن با هم بدتون نمیاد بعدش برید سراغ صحبت درباره مسائل جدی ترو معیارها و ملاک ها رو بررسی کنید. چون اول از همه شما دو نفر باید از همدیگه خوشتون بیاد بعد درباره اینده صحبت کنید.

  2. 2 کاربر از پست مفید zharik تشکرکرده اند .

    2JZ-Engine (شنبه 17 تیر 96), Ramin231 (یکشنبه 18 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در مورد دچار شدن به وابستگی عاطفی نگرانم...راهنمایی بفرمایید
    توسط فرخ رو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 فروردین 96, 11:41
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 بهمن 93, 14:29
  4. مهم مهم مهم: دختری خاستگار استادش: خواهشا راهنمایی بفرمایید!
    توسط پرواز1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 18:23
  5. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.