من خودم برنامه نویسی یاد نداشتم. اما پروژه کارشناسی هر طوری شد شبیه سازی برداشتم تا یه جورایی به برنامه نویسی ربط داشته باشه. از اون گذشته بازی سازی فقط برنامه نویسی نیست. داستان پردازی داره،موسیقی داره ،انیمیشن داره،بهینه ساری داره بازاریابی داره. تست کننده داره. من حتی از ترس یاد نداشتن برنامه نویسی طرفش نرفتم امابعضی از بزرگان بازی سازی هیچ زبان برنامه نویسی یاد نداشتن. اما دونستنش مهمه ولی همش نیست.
ایده هم دارم. ایده خالی اما هیچی نیست. باید بشه اونو به شکل بازی بیان کرد. تا همه بتونند انو بفهمند. یه جورایی مثل نقشه ساختمان








. ولی اگر شما امکانش رو دارید، یا حداقل تخصص علمی رو دارید روی بازی های اندروید کار کنید.

علاقه مندی ها (Bookmarks)