این هم جوابی بود که به من دادن باغبان عزیز.
تو قرن 21 ام که پرسشگری یک ارزش و معیار عقل و درایت حساب میاد کار من رو میگذارن به حساب توهین به مقدسات.
اون خدا اگه با یه حرف من بهش توهین میشه چه خداییه آخه؟!!!!
بحث چالشی! جک گفتی :)))))) خودت هم خوب میدونی.
فرشته مهربون( مهربون؟!!) اسم کاربریت رو عوض کن که خیلی بهت نمیاد. از امثال تو بیزارم. که به جای خدا باید حرف بزنین. حکم بدین و قصاص کنین. نمازت به سرت بخوره.
همچین میگه حساب کاربریت رو مسدود میکنم انگار حساب بانکیه سوئیسه. خیلی هم تحفه نیست اینجا
حال ادم رو به هم میزینین.
تربیت دینی مفت هم ارزش نداره. باید مملکت به این روز می افتاد تا به این نتیجه برسیم.
شما هم با یه مشت خرافات که به کمرتون بستن خودتون رو خوش کنین.