سلام دوست عزیز ، بله درست میگید متاسفانه منم تجربه ش رو داشتم خدارحمتشون کنه.
سلام ممنونم از امیدواریتون واقعا هم همینطوره من میدونم اگر کامل وقت بذارم و محکم وبا آرامش بخونم حتما موفق میشم موضوع اینجاست فکر گذشته منو رها نمیکنه موقع خوندن ذهنم خیلی مشغول میشه مدام یه نفر توذهنم داره بهم سرکوفت میزنه جدا از مسئله کنکور من خیلی درگیر این موضوعم و خیلی وقته میخوام از این فکرا رها شم و خیلی تصمیم گرفتم که دیگه درست زندگی کنم از زندگیم لذت ببرم و از شرایط خوبی که دارم استفاده کنم اما فکر اینکه چرا تا الان این مدلی زندگی کردم چرا زودتر مدل زندگیم رو اصلاح نکردم چرا این همه همیشه ناراحتی کشیدم و ........ واقعا خسته ام ذهنم خیلی شلوغه و هر مسئله ای رو که باخودم حل میکنم یه موضوع دیگه به یادم میاره خیلی از کارای خودم عصبانی ام چطور کناربیام خیلی تلاش کردم خیلی مطلب خوندم فایل انگیزشی گوش کردم اما رها نمیشم واقعا مستاصل شدم و نمیدونم چطور خودمو آروم کنم ...
ازدوستانی که وقت گذاشتن تایپیک رو خوندن و پاسخ دادن ممنون بقیه دوستان کمکی به من نمیکنن ؟؟؟
من اصلا حالم خوب نیست و واقعا زندگیم مختل شده و این موضوع یه معضل بزرگه تو زندگیم ..
نمی دونم شاید هم باید مشکل خاصی تو زندگیم داشته باشم تا دوستان کمکم کنن...










علاقه مندی ها (Bookmarks)