سلام
با افراد موفق و هدف دار دوست شو ..بین اونها که باشی ناخوداگاه سمت کارهای اونا و رفتارشون تمایل پیدا میکنی و تو هم برا خودت برنامه ریزی میکنی .. صبح ها زود بیدار باید بشی حتی اگه کاری نداشته باشی..
برا هفته و روز پیش روت باید برنامه داشته باشی نه اینکه هر چی پیش بیاد .. و سپس برا سالهای اینده
عضو گروه کوهنوردی شو و جمعه ها با گروه برو کوه.. نمیدونم با گروه رفتی کوه یا نه, ولی بعد برگشتن از کوه حس نشاط اون لحظه رو میتونی تجربه کنی..
برا چیزهائی که دوس داری داشته باشی پس انداز کن و در تاریخ مشخصی اونو برا خودت بخر..
خیلی کارها میشه کرد برا خود انگیزگی اما با منتظر موندن کسی این کار فایده نداره..
اگه درس میخونید برا گرفتن فلان نمره باید برنامه بریزید.. اگه کار میکنید برا پس انداز کردن و یا ارتقای شغلی
اگه ورزش کارید برا بدست اوردن فلان مقام و سمت حرفه ای شدن








علاقه مندی ها (Bookmarks)