(عذر میخوام من محدودیت پست داشتم نتونستم همون موقع جواب بدم )
حواهشمیکنم همکار جان
بله درسته من چند سال پیش سرهمین دوراهی رسیدم ودغدغه های شمارو داشتم نهایتا ادامه ندادم که البته پشیمون هم نشدم اما اگر دنبال انگیزه وبه نوعی ترغیب شدن هستید باید بیشتر درکنار آدمهایی قراربگیرید که کمتر اهل تجزیه تحلیل هستند وکار به مصلحت زمان میکنند اینجوری آدم تو اون موج وجو قرار میگیره وناخواسته انگیزه پیدا میکنه مثلا کسی از همکاران که قصد داره ادامه تحصیل بده
موفق باشید![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)