سلام رویای آبی عزیز.
خودت رو ازین مسائل پیش پا افتاده کنار بکش...ما مسئول برآورده کردن هر خواسته ی دیگران نیستیم و اگه این حق رو برای خودمون قائل باشیم که گاهی محکم "نه " بگوییم ، در پی توجیه اون نیز نمیریم.
در برابر خواهرشوهر و مادرشوهرت سیاستمدارانه رفتار کن. با رفتار سیاستمندانه هم حدومرز اون ها رو بهشون نشون میدی و هم غیر مستقیم بهشون اعلام میکنی حال بحث به خاطر
مسائل جزئی رو ندارم ،وچیزی که برای شما ذغذغه هست برای من بی ارزشه.
توجهت رو بیشتر به بازسازی رابطه با همسرت کن . و سعی کن هر روز برای خوشحالی خودت و همسرت و خانوادت یه کار جدید کنی هرچند کوچیک. تصمیم بگیر وقتی رو که صرف این
کارها و حرف های بیهوده می کردی رو صرف بهبود رابطه با همسر و فرزندان نازنینت کنی.
برای مشخص کردن حد و مرز برای ارتباط با دیگران ،اول باید حدو مرز اونها رو در ذهن و افکارت محدود کنی. بعد در دنیای واقعی.تا وقتی توی فکرت و ذهنت( که کاملا دست خودت هست
)بتونی برای ورود ناخواسته ی اونها حد و مرز تعیین کنی ،پس برای مشخص کردن حدومرز در واقعیت آماده ای.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)