با سلام و تبریک خدمت شما دوست بزرگوار
بنده دو نکته رو یاداوری میکنم
۱_ وقتی همسرتون جای دیگه ای کار میکنه و دور از شما و خانوادشه مسلما دلنگرانیها و غصه هایی دارند پس بهتره با ذکاوت تر عمل کنین و واسطه ی خبرها و حرفهای دو خونواده به همسرتون نباشین! چه لزومی داره گزارش موقعیتها و حرفها و دلخوری ها رو به ایشونی که دور هستند بدید ؟!
در مورد خونواده ی شما که حس محبتش کم میشه ! و درمورد خونوادش تلفن میرنه دوتا میگه چارتا میشنوه که معلوم نیست خوبه یا بد ! و اینطوری محبت شما از دل خونواده همسسر میره!
۲_ سر خرید وسایل منزل هم درایت و سیاست بخرج بدید ! فوری جبهه نگیرید ! بحث و جدل نکنین ! ببینین چی رو به دست میارین چی رو از دست میدین ! خصوصا که همسر خوبی دارین که مسلما بعدا جبران میکنه...اگر میخوابن انتقادی هم بکنین روش صحیح انتقاد کردن با همسر و دیگران رو یاد بگیرید ! مطمئنا جواب بهتری میگیرین.
مراقب دوران طلایی زندگیتون باشین که همین روزاست ؛ شناخت اصلی همسر شما از شماازهمین دوران شروع شده ! هرجور تو ذهنش نقش ببندین تا اخرش میمونه! پس اجازه بدین به این باور برسه خانوم من، یک خانوم مهربون و عاقله، اهل جرو بخث بیخودی نیست، حرفی میزنه رو حسابه، موقعیتها رو درک میکنه، برای ارامش من ارزش قائله و...
به قسمت مقالات این انجمن مراجعه کنین به شما خیلی کمک میکنه که مهارتهاتون رو ببرید بالا و همراه خوبی در نظر همسرتون باشید
انشالله که شاد و موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)