به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 فروردین 96 [ 22:41]
    تاریخ عضویت
    1395-1-22
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    969
    سطح
    16
    Points: 969, Level: 16
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم نیکیا منظورم من این نبود که چون برای خانواده خودش خرج میکنه برای من هم باید خرج بکنه
    منظورم این بود با وجود اینکه برای اونها دست و دلبازه برای ما دید پایینی داره.برای اونها میلیونی خرج میکنه ولی فکرمیکنه ما ارشش رو نداریم نه اینکه ارزش نداریم اون برامون خرج کنه


    سنجاب جان من حرفتو رد نمیکنم اما شماهم قسمت منفی حرف منو دیدی. گفتم من مشکلی با خانمش نداشتم منتها کسی که میتونه جای مادر من باشه و دوتا بچه داره یکیش هشت ساله اومد کنار من نشست و بدون دلیل شروع کرد به حرفای چرت و پرت زدن راجب به قیافه و مستئل شخصی من که همش هم اشتباه بود. من از اوننروز با خانمش سرد شدم و خودم فامیلمون هم فهمید و یکی دوبار غیرمستقیم تلفنی که صحبت میکردیم میخواست بدونه ایا خانمش کاری کرده که من اینقدر برام بی اهمیت بود که به کلام نیاوردم اما دیگه هرموقع خانمش رو دیدم از اون طرف رفتم. تو.ی خانواده ما برای این اقا که تحصیلکرده و فرزند پسر! بوده خیلی ارزش قائل میشیم این خانمش فکر کرده بود خبریه! یا من هم مادرشوهرشم که پسر پرسته .برا من همه یکین مگه اینکه رفتاری بکنن که کاملا بخوام حذفشون بکنم

    حالا که اینطور شد من دیگه هیچ کاری مگه یک سلام اغز راه دور با این اقا نخواهم داشت.بزار بشنساه که من ادم پولکی بودم من هم شناختم که چقدر برای فامیل نزدیکش ارزش قائله و خودخواهه

    قطعا خانواده ای که به شدت به هرکسی جز خودشون تهمت میزنن و کارشون غیبت و طعنه و کنایه ست سمیه .
    درمورد مادرم هم اصلا این دید بد رو نسبت به من رو اون رواج داد. وگرنه مخن کاری نکرده بودم که بخوام باهام بدرفتار بشه.وگرنه مادرها فرزندشون یاغی هم باشه میگن که گل و عزیزه

    احتمالا نصف برخورد بد این اقا هم به خاطر این بوده که مادرم رفته توی فامیل گفته قبض اینترنت دوماهه من هشتاد تومن اومده که دلیل داشته که خود مادرم هم میدنسته و دلیلش رو نگفته و اینها کلا قبض اینترنت رو هم به مشکل اخلاقی تعبیر میکنن

    قطعا این اقا حق نداشت با من با توهین برخورد کنه.البته عادتش بود و هرکی هرچیزی میگفت همیشه با حرفای بی جهت تحقیرش میکرد.
    و قطعا اشتباه از خود من هم بود که حساب نشده و سریع برای مشورت سمت ایشون رفتم

    این که سنجیده رفتار کنم درست. اما من بخاطر اینها هزاران فیلم بازی نمیکنم که یکسری همیشه منو سیاه پوش و با مقنعه و بی ارایش ببینن ولی وقتی میریم شهر خودمون یا با رفیقای خودمون با قیافه دیگه بگردیم.البته قطعا قیافه مهمونی ساده و جشن هم یکی نیست

  2. کاربر روبرو از پست مفید srosta تشکرکرده است .

    نیکیا (شنبه 29 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.