هیچ ارامشی رو جز با فراموشی خواسته خواسته هام پیدا نکردم
ما تا کی؟
میترسم .
تشکرشده 58 در 34 پست
هیچ ارامشی رو جز با فراموشی خواسته خواسته هام پیدا نکردم
ما تا کی؟
میترسم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)