سلام
زندگی خودتون رو خراب نکنید. هر طور شده باید به مشاور برید. تلفن خونه رو منتقل کن موبایلت برو مشاور البته وقتی که تقریبا مطمینی سر کار هست.
ببخشید این رو میگم ولی شاید در نهایت طلاق بهترین راهکار باشه واسه شما. خیلی عذر میخوام ولی به نظرم با ادامه ابن زندگی اذیت خواهید شد علاوه بر این مسایل در روابط هم دچار مشکل خواهید شد و این مساله رو بدتر خواهد کرد. 15 سال....








علاقه مندی ها (Bookmarks)