سلام
من هم فکر میکنم ابراز عشق و علاقه نمیتونه زمینه ساز یه زندگی خوب باشه. عشق و علاقه یک شرط لازم است اما همه چیز نیست. با تعریفات شما از این آقا، گویا جز عشق و علاقه، هیچ نکته مثبت دیگه ای ندارند.
تشکرشده 319 در 122 پست
سلام
من هم فکر میکنم ابراز عشق و علاقه نمیتونه زمینه ساز یه زندگی خوب باشه. عشق و علاقه یک شرط لازم است اما همه چیز نیست. با تعریفات شما از این آقا، گویا جز عشق و علاقه، هیچ نکته مثبت دیگه ای ندارند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)