سلام
من هم فکر میکنم ابراز عشق و علاقه نمیتونه زمینه ساز یه زندگی خوب باشه. عشق و علاقه یک شرط لازم است اما همه چیز نیست. با تعریفات شما از این آقا، گویا جز عشق و علاقه، هیچ نکته مثبت دیگه ای ندارند.