سلام عزیزم خوشحالم که میخای زندگیت درست کنی شک نکن با توکل بخدا همه چی درست میشه وبعدا خودت تغییرات رو خاهی دید
به شرط اینکه صبور باشی و دقیق گوش کنی و عمل کنی
ازت میخام خوبیها و بدیهای خودت و همسرت رو کامل برام بنویس
در ضمن خوبیهای شما از زبون همسرت
رابطه ابتدایی تا الان شما با خونوادش و برعکس همسرت با خونوادت
نحوه اشناییتون و علت انتخاب شما و ایشون؟
وقتی دعوا میکنین بیشتر سر چه مسائلی وبرخورد هردو تو دعواها؟
ایا بهش میگی بی عرضه
باهم خرید میکنین یا کدام خرید خونه رو میکنین
اگه شما پولتون تو خونه خرج نکنین ایشون لنگ میمونه؟
ببخشید دیر پست میذارم بخاطر محدودیت در پستها








علاقه مندی ها (Bookmarks)