خلاصه اینکه خوشبختانه جواب شما به درستی آمادست. مرد وظیفه خودش و زن وظیفه خودشو انجام بده. بغیر از موارد خاص. قدردانی و روابط هم که باید با هم مدیریتش کنید. اگرم نه که همه اون غذاهارو بیارید من بخورم.البته دسرم فراموش نکنید
تشکرشده 274 در 108 پست
خلاصه اینکه خوشبختانه جواب شما به درستی آمادست. مرد وظیفه خودش و زن وظیفه خودشو انجام بده. بغیر از موارد خاص. قدردانی و روابط هم که باید با هم مدیریتش کنید. اگرم نه که همه اون غذاهارو بیارید من بخورم.البته دسرم فراموش نکنید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)