خلاصه اینکه خوشبختانه جواب شما به درستی آمادست. مرد وظیفه خودش و زن وظیفه خودشو انجام بده. بغیر از موارد خاص. قدردانی و روابط هم که باید با هم مدیریتش کنید. اگرم نه که همه اون غذاهارو بیارید من بخورم.البته دسرم فراموش نکنید