شاید هم شما راست میگین همه دارن خونه خودشون زندگیشونو میکنن من اینهمه خودمو ناراحت میکنم راست میگین بهتره
بسپرم دست خودشون یعنی میدونین تو این سه سال خسته شدم از بس هر دو طرف بهم غر زدن چرا اینطوری شد چرا
اونطوری شد بهتره خودشون یا این موضوع رو حل کنن یا همینطور ادامه بدن مرسی ازتون من به نظرات شما خیلی احترام
قائلم چون تو تاپیک های دیگه هم خوندم بازم ممنون![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)