سلام عزیزم
گذشتها گذشته یکاری کن دیگه حسرت این روزا رو که داره مثل باد میگذره رو نخوری
من بهتون حق میدم که درخاستهای از شوهرت داشته باشی مثلا اینکهباهات عشقولانه باشه همیشه هواسش بهت باشه مراقبت باشه اینا نیازای اساسیه یه زنه ولی برای اینکهبه خاستهات برسی باید از راهش وارد شی مطمین باش میرسی راهش اینه که اول خودت رو تغییر بدی چون تنها اگه ادم خودش رو تغییر بده رفتار دیگران باهاش تغیی میکنه وگرنه هرگز نمیتونیم دیگران رو مستقیم تغییر بدیم
من به شما قول صد در صد میدم اگه کارهایی که دوستان میگن از یاداشت برداری و مو به مو اجراش کنی دیگه بقیه زندگیت مثل 12سال گذشته به فنا نمیره
ببین شوهر شما چون تو خونواده زن سالار شدید بزرگ شده و پدر بالا سرش نبوده خیلی از نیازاش سرکوب شده الان شوهرت مثل خاکستر زیر اتیشه اگه خوب بادش بزنی خوب بار میاد
درضمن اولین کاری که میکنیاسم تاپیکت رو تغییر بده چون حس بدی به ادم دست میده
یادت باشه همیچوقت به چیزی که متعلق به شماست توهین نکنی چون احترام بخودت میذاری
تمام مردا چه اونا که مقتدر و باعرضه ان چه اونایی که بهشون میگن ..... همشون عاشق تعریف تمجیدن همشون عاشق تایید شدن حمایت کردن تامین کردن هستن ولی تو یکی تقویت میشه تو یکی سرکوب این ذاتا توی هرمردی هست تو هر مردی
یادت باشه یه زن باید ظریف باشه صداش اروم باشهلطیف باشه اصلا اجازه نده حرفای زشت از دهنش بیرون بیاد یه زن باید همیشه درخاست کنه نه تامین
پس مردا عاشق لطافت زن هستن
حتما حتما حتما سخنرانیهای دکتر حبشی رو دانلود کن زندگیت زیرو رو میشه ایشالله
فقط یادت باشه اینکار یه شب دوشب تغییر اساسی نمیده ولی چون میخای بقیه عمرت به حسرت نگذره پس تلاشت رو صبورانه بکن شاید مثل تغییرات رو تو 6 ماه حس کنی ولیباید صبور باشی و کامل خودت رو تغییر بدی
اول کلیدمرد دکتر حبشی رو گوش کن بعد بقیه سخنرانیهاش رو
منمنتظرخبرای خوبم در مورد خونوادشم یکم بعد دوستان میگن چیکار کنی
حتما تاپیکهای سوده 88و sh.mohtasham رو بخون بکارت میاد
راستی اگه سعی کنی حجابت رو بیشتر کنی چشم مرداکمتر دنبالت میشه و خودت راحتتری








علاقه مندی ها (Bookmarks)