با سلام
این تاپیک طبق بند 22 به انجمن آزاد منتقل م شود.
پاسخ:
شما باید با قاطعیت و بدون ترس ارتباطت را کاملا و یک مرتبه قطع کنید و نیاز نیست برای کسی توضیح دهید.
راههای ارتباطی مثل گوشی همراه و .... را هم حذف کن.
حتی اگر مدتی نیاز بود خودت را در خانه حبس کنی.
مطمئن باش این بهترین راهکار هست. هر چه باج بدهی، یا هر چه بترسی وضعت از هم اکنون بدتر می شود.
اگر بعد از این پست بنده ، حتی اگر یک کلمه دقت کنید حتی یک کلمه با آن آدم صحبت کردی یا پیامی با هر مفهومی رد و بدل کردی تبعاتش با خودت.
حالا که صد در صد پشیمونی ، توکل به خدا کن و از او کمک بخواه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)