سلام حتما با خانومتون برین مشاور حضوری خانومتون چندسالشه دلیلطلاقش چی بوده بشینید زمانی که باهم خیلی خوبین در مورد اینچیزا حرف بزنین بگین اینجوری فقط تو زندگی دارین با هم جنگ میکنین یامسابقه تو زندگی گذشت لازمه اونم هردو اینجوری زندگیتون بهشت میشه مشکل خاصی ندارین اگه فقط هردو گذشت داشته باشین ازین وضعیت در میاین اگهمشاوره خانومتون راضی کنه پسرتون با شما زندگی کنه شما خیلی باید به همسرتون کمک کنیندلخوری پیش نیاد