با سلام

تاپیک از ظرفیت مجازعبور کرده .

لطفاً روی مشاوره حضوری متمرکز شوید و از راهکارهای داده شده مفید در اینجا هم بهره بگیرید و سعی کنید به جای تاپیک جدید باز کردن و دادن گزارش لحضه به لحضه که خلاف روند مشاوره ای است و ابتکار و خلاقیت را از شما می گیرد .... روند عملگرایی را تحت نظر مشاور حضوری در پیش بگیرید

موفق باشید