سلام دوست عزیزم اگه میشه دقیق تر توضیح بده که شوهرت از چی ناراضیه و ایراد میگیره؟شما چه جوری رفتار میکنی؟نگران نباش برای هر مشکلی راه حلی هست عزیزم
تشکرشده 173 در 70 پست
سلام دوست عزیزم اگه میشه دقیق تر توضیح بده که شوهرت از چی ناراضیه و ایراد میگیره؟شما چه جوری رفتار میکنی؟نگران نباش برای هر مشکلی راه حلی هست عزیزم
bitabi man (یکشنبه 30 فروردین 94), parsa1400 (جمعه 28 فروردین 94), میشل (جمعه 28 فروردین 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)